جزئیات خود را فراموش کرده اید؟

قیمت چراغ چشمک زن سولار (چراغ خطر دکل)

قیمت چراغ چشمک زن سولار در جدول زیر به روز می باشد

نام کالا تعداد لامپ LEDمتعلقات چراغ سولار قیمت به عدد (تومان)
چراغ چشمک زن سولار دارای 40 عدد لامپ LEDدارای صفحه سولار 1/800/000
چراغ خطر دکل صاعقه گیر دارای 50 عدد لامپ LEDدارای صفحه سولار 1/800/000
پایه چراغ نصب بر روی دکل ---------------------300/000

چراغ چشمک زن سولار

چراغ چشمک زن سولار را در بالای دکل صاعقه گیر نصب میکنند که دارای ۴۰ عدد لامپ LED می باشد . از نام دیگر آن میتوان به چراغ خطر دکل صاعقه گیر اشاره کرد که دارای فتوسل می باشد . و همچنین دارای صفحه سولار یا خورشیدی است که صبح ها انرژی را ذخیره میکند و شب ها چراغ شروع به خاموش و روشن کردن میکند . برای اطلاع از قیمت چراغ چشمک زن سولار یا چراغ خطر دکل صاعقه گیر به جدول بالای صفحه مراجعه نمایید .

چراغ چشمک زن سولار

چراغ چشمک زن سولار

چراغ خطر دکل صاعقه گیر

چراغ خطر دکل صاعقه گیر را در بالاترین جای دکل صاعقه گیر نصب میکنند که ار برخورد پرنده ها و بال گردها جلوگیری کند . و این چراغ خطر دکل صاعقه گیر در مواقعی که هوا تاریک بشود شروع به چشمک زدن میکند . معمولا در ساختمان های بلند مرتبه که برای نگه داشتن صاعقه گیر در بالای ساختمان از دکل صاعقه گیر استفاده میکنند . و در بالای دکل صاعقه گیر از یک چراغ خطر استفاده میکنند . قیمت چراغ دکل صاعقه گیر در سایت خانه مس ایران به روز می باشد .

چراغ خطر دکل صاعقه گیر

چراغ خطر دکل صاعقه گیر

قیمت چراغ سولار

چراغ سولار داری بدنه پلاستیکی است و در بالای آن یک قاب شیشه ای دارد که معمولا رنگ این چراغ قرمز است . و از کاربرد های این چراغ به عنوان هشدار دهنده مورد استفاده قرار میگیرد . و این چراغ دارای ضمانت یکساله می باشد و در داخل خود یک فتوسل دارد که فقط در شب ها شروع به چشمک زدن بکند . این چراغ ها در داخل خود دارای ۳۰ یا ۴۰ عدد لامپ LED می باشد دارای نور قرمز رنگ است . این فروشگاه نمایندگی فروش چراغ چشمک زن سولار یا چراغ خطر دکل در لاله زار می باشد .

چراغ خطر سولار

چراغ خطر سولار

 

 

 

 

 

بالا google4bda40b2c6318b5b