جزئیات خود را فراموش کرده اید؟

میله ارت گالوانیزه

قیمت میله ارت گالوانیزه و استیل در جدول زیر به روز می باشد .

نام کالا طول میله ارت نوع پوشش میله ارت قیمت به عدد (تومان)
میله ارت گالوانیزه قطر 16 1/5 متری گالوانیزه گرم 250/000
میله ارت استیل قطر 16 1/5 متری استنلس استیل 950/000
میله ارت استیل قطر 20 1/5 متری استنلس استیل 1/250/000

میله ارت گالوانیزه

میله ارت گالوانیزه که جدیدا در سیستم ارتینگ بسیار مورد استفاده قرار میگیرد بسیار مقرون به صرفه میباشد . این نوع راد دارای ضخامت پوشش گالوانیزه گرم حدود ۵۰ میکرون می باشد . این نوع راد گالوانیزه بسیار در برابر رطوبت و خوردگی مقاوم می باشد. قیمت میله ارت گالوانیزه با قطر و سایز ۱۶ ۱/۵ متری نسبت به راد های استنلس استیل بسیار ارزانتر می باشد . برای همین فروش این نوع راد در بازار بسیار متداول شده و کیفیت بسیار خوبی هم دارند .

میله ارت گالوانیزه

میله ارت گالوانیزه

میله ارت استیل

میله ارت استیل نیز نوعی دیگر از راد های پر کاربرد در سیستم ارتینگ می باشد که جنس استیل این راد از نوع ۳۰۴ می باشد . قیمت میله ارت استیل نسبت به راد مسی کمی ارزانتر می باشد ولی از نظر مقاومت در برابر خوردگی بسیار مقاوم می باشند . میله ارت استیل نمره ۱۶ ۱/۵ متری و راد استنلس استیل سایز ۲۰ ۱/۵ متری موجود می باشد . از نوع دیگر این رادها میتوان به میله ارت تمام مسی و میله ارت کاپر باند اشاره کرد .

میله ارت استیل

میله ارت استیل

راد گالوانیزه

راد گالوانیزه گرم و راد استنلس استیل دارای طول ۱۵۰ سانی متر می باشد . نوک میله ارت گالوانیزه و استیل تیز می باشد که موقع کوبیدن در زمین به راحتی فرو برود . همینطور میتوان برای کوبیدن راد در زمین میتوان از چکش خور میله استفاده نمود که جای چکش بر روی راد نماند . خانه مس ایران نمایندگی فروش راد گالوانیزه و استیل در لاله زار می باشد و با قیمت بسیار مناسب لوازم ارتینگ را عرضه میکند .

راد گالوانیزه

راد گالوانیزه

بالا google4bda40b2c6318b5b