جزئیات خود را فراموش کرده اید؟

قیمت میله ارت کاپر باند

قیمت میله ارت کاپر باند در جدول زیر به روز می باشد

نام کالا طول میله ارت نوع پوشش مس جنس مغزی میله ارت قیمت به عدد (تومان)
میله ارت کاپر باند نمره 161/5 متری آبکاری مس فولاد95/000
میله ارت کاپر باند نمره 20 1/5 متری آبکاری مس فولاد220/000
میله ارت کاپر باند سایز 163 متری آبکاری مس فولاد230/000
میله ارت کاپر باند سایز 203 متری آبکاری مس فولاد410/000
کوپلینگ یا بوشن میله ارت 16--------آبکاری مس برنج 105/000
کوپلینگ یا بوشن میله ارت 20--------آبکاری مس برنج 110/000
چکش خور میله ارت سایز 16از جنس فولادفولاد40/000
چکش خور میله ارت سایز 20از جنس فولاد فولاد50/000

میله ارت اتمایز سایز ۱۶

میله ارت اتمایز سایز ۱۶ محصول شرکت آکان می باشد و ضخامت مس آن ۲۵۴ میکرون است که به روش اتمایز روی مغزی فولاد قرار گرفته شده است و دارای ثبت اختراع از اداره مالکیت صنعتی و تاییدیه از پژوهشگاه نیرو می باشد . و به هیچ عنوان پوشش مس روی میله در هنگام کوبیدن در زمین از مغزی فولاد جدا نمی شود . این میله ها در سایز های راد ۱/۵ متری سایز ۱۶ و میله سایز ۲۰ ۱/۵ متری موجود می باشد . همچنین در سایز میله های ۳ متری موجود می باشد و دارای قابلیت اتصال کوپلینگ و چکش خور به میله ارت وجود دارد . قیمت میله ارت اتمایز مقرون به صرفه تر از راد تمام مسی می باشد .

قیمت میله ارت اتمایز

قیمت میله ارت اتمایز

میله ارت کاپر باند نمره ۱۶ ۱/۵ متری

میله ارت کاپرباند نام دیگر میله روکش مسی می باشد و ضخامت مس این میله های ارت حدود ۱۰۰ میکرون است . فروش میله ارت کاپر باند در سایزهای ۱۶ ۳ متری و در میله نمره ۲۰ ۳ متری هم در این فروشگاه به فروش میرسد . از میله ارت روکش مسی برای کوبیدن در زمین استفاده میشود. و در زمین هایی که قابلیت حفر کردن چاه ارت وجود ندارد از راد مسی استفاده میشود . و همچنین از اینها به عنوان صاعقه گیر ساختمانها هم استفاده میشود و از برخورد صاعقه به ساختمان جلوگیری میکند .همچنین در هنگام کوبیدن میله ارت کاپر باند در درون زمین به هیج وجه پوشش مس آن از مغزی فولاد جدا نمیگردد .

میله ارت کاپر باند

میله ارت کاپر باند

راد مسی قطر ۱۴

راد مسی قطر ۱۴ نام دیگر میله گراند می باشد و این راد را میتوان به عنوان صاعقه گیر در پشت بام استفاده کرد . و هم میتوان این راد مسی یا روکش مسی قطر ۱۴ یا ۱۶ را داخل زمین کوبید و در سیستم چاه ارت مورد استفاده قرار داد . راد سایز ۲۰ میلیمتر ۱/۵ و ۳ متری تمام مسی هم در این فروشگاه برای فروش موجود می باشد و از نظر ضخامت کمی قطورتر از بقیه راد ها می باشد .

راد اتمایز قطر 16

راد کاپر باند قطر ۱۶

بالا google4bda40b2c6318b5b